گفتن "دوستت دارم " به همسرتان لوس و بی معنی شده ؟
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

  شاید بعد از مدتی گفتن " دوستت دارم " به همسرتان تکراری، لوس و بی معنی بیاید. اما اگر اینکار را با یک روش یا رفتار خلاقانه انجام بدهید شاید بتوانید احساس عشق را بین خودتان و همسرتان دوباره زنده کنید .  

گفتن "دوستت دارم " به همسرتان لوس و بی معنی شده ؟ 

 مثلاً چرا آن را روی زمین حک نمی کنید ، روی ماسه نمی نویسید یا برای نوشتن آن در مسیر ورودی از گچ استفاده نمی کنید ؟ می توانید حروف آن را با استفاده از میوه کاج یا سنگ نیز در فضای نشیمن منزلتان و یا اتاق خواب بنویسید .

به کسی که دوستش دارید فکر کنید و به علائق و شخصیت او . اگر او فردی خجالتی است پس باید کاری را انجام دهید که در معرض دید عموم واقع نشود . گفتن عبارت دوستت دارم آن هم در زمانیکه خیلی غیرمنتظره باشد می تواند بهترین سورپرایز باشد . 

 

 

 گفتن "دوستت دارم " به همسرتان لوس و بی معنی شده ؟

یواشکی یادداشتی را در ماشین ، ظرف ناهار ، زیر بالش، در جیبش و یا در کیفش بگذارید . برایش بنویسید که چقدر دوستش دارید و امروز بیشتر از هر روز دیگری دلتان برایش تنگ می شود و منتظر می مانید تا برگردد .

معمولا وقتی به روش هایی خلاقانه فکر می کنید که به وسیله ی آن می خواهید به معشوقتان بگویید که دوستش دارید غافلگیر کردن او فاکتور بسیار تعیین کننده و مهمی خواهد بود و به خدمت گرفتن آن کارها را آسانتر می کند .  

 

 

گفتن "دوستت دارم " به همسرتان لوس و بی معنی شده ؟

 یک کیک بپزید ، بدون هیچ مناسبتی ، و در روی آن برایش بنویسید دوستت دارم .یک بعدازظهر را با یکدیگر به صحبت درباره اولین باری که او را دیدید ، اولین هدیه ای که از او گرفتید و اولین باری که دلتان برایش تنگ شد بپردازید . بدون اینکه نگران هیچ اتفاقی باشید .برای گفتن " دوستت دارم " لازم نیست حتما کار خاص و پیچیده ای انجام بدهید اما می توانید کاری کنید که فقط مختص شما باشد و تا به حال کسی آن را انجام نداده باشد بدون اینکه هزینه ی زیادی صرف کنید  

 

 

گفتن "دوستت دارم " به همسرتان لوس و بی معنی شده ؟

اگر می توانید برای گفتن دوستت دارم پیشقدم شوید و منتظر برگشت او به خانه نشوید. با یک دسته گل به آنجا بروید و همسرتان را برای یک جشن دونفره کوچک به یک رستوران دعوت کنید تا دوران نامزدیتان یک بار دیگر برایتان مرور شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 6835
بازدید کل : 212035
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds